2012-05-15

Missä minun pitäisi opastella ensi talvena?

Ehkä tuntuu vähän hassulta miettiä tätä nyt, kun kesäkautta takana hieman reilut 2 viikkoa, mutta meillä on nyt meneillään kohdehaut, joten siitä syystä tämä kysely. Noh, yksi kohde mulla on jo selvänä, mut kolme toivetta pitäisi laittaa, ja ne kaksi muuta on vähän hakusassa. Ja huomenna on viimenen hakupäivä! Tää on vaikeeta!! Mähän olen vielä määräaikasella sopimuksella, joten mitään takuuta ei ees töistä ole talveksi, mutta toivossa on aina hyvä elää :) Joten äänestelkää tuossa kyselyssä sivun laidassa ja voitte laittaa tähän kommentteihinkin hyviä ehdotuksia perusteluineen tulemaan, ties vaikka ottaisin teidän neuvosta vaarin ;)

Eikun hyvää päivää kaikille! Minä viettelen tänään vapaapäivää, mut pitäs tässä vähän valmistautuu sellaseen vaihtoehtoon, et mun pitää lähtee huomenna meidän Iraklionin ja Knossoksen retkelle... Täytynee soittaa toikalle, ja kysyy et mikä on huomisen retken tilanne! Jassu!

1 kommentti:

  1. No Epyktiin tietennii, sielläku on niitä kivoja spyrämiitilöitäkin.

    VastaaPoista