2011-11-10

Suonenjoelle taas

Eilen iltapäivällä siis lähdin ensin käymään Keljon Citymarketissa. Samalla reissulla koitin tarkistaa autonrenkaiden ilmanpaineet... paino sanalla yritin... Ensinnäkään en tajunnut siitä mittarista mitään ja toiseksi vaikka painelin siitä "liipasimesta" niin mitään ei tuntunut tapahtuvan. Jep, oon mä blondi :) Täytyy nyt vaan toivoo, et ne renkaat ei ihan tyhjät ollu, kun niillä jo sen 150 kilsaa eilen ajelin! Matkan varrella piti tietysti testailla mun uutta kameraa. Eiks niin, että naiset pystyy tekemään montaa asiaa yhtä aikaa! :D

Oli jo pimeetä kun olin perillä. Kävin rannassa ottamassa muutamia auringonlaskukuvia. Sit syötiin mutsin kanssa päivällistä - yllätys yllätys oli taas paistettuja muikkuja tarjolla. Ja mä tein salaattia. Ostin Citymarketista semmosta egyptiläistä juustoa - olikohan joku domyati nimeltään. Se oli tosi hyvää, fetantyyppistä, mutta miedompaa ja jotenkin kermaisempaa. Sit siirryttiin yläkertaan kattoo telkkaria. Mä luin myös Thaimaa-kirjaa ja mutsi Aurinkomatkojen ens kesän lomaopasta, jonka olin tuonu mukana. Sit piti tietty kattoa taas Paratiisi. Siinä näytettiin kun oppaat oli lähössä lentokenttäkuljetukselle. Se varmaan lienee mulle kohtapuoliin tuttua puuhaa. Varmaan tulee tänä talvena vierailtua lentokentällä enemmän kun aiemmassa elämässä yhteensä :D

Tänä aamuna mutsi lähti mun mummon, enon ja enon vaimon kanssa kattomaan mummon siskoa Mikkeliin sairaalaan. Mä jäin yksinäni - eikun siis Gillin kanssa! - lueskelemaan. Just äsken mun veli Jussi ilmesty tänne.

Mun piti laittaa kuvia kanssa, mut täällä korven keskellä yhteys on niin hidast, et se ois ihan t o i v o t o n urakka. Joten latailen kuvia sit huomenna kunhan pääsen taas 3G-alueelle. No nyt Jussi sano, et sillä jäi joku tärkee juttu Suonenjoelle ja lähti sitä hakemaan. Varmaan joku tooooosi tärkee juttu, kun viittii ajella parikymmentä kilsaa suuntaansa!! No täällä maalla ei nää välimatkat kai tunnu missään. Jaha, ja nyt tuli mutsikin kotiin, eli taitaa olla kohta ruoka-aika :) Haha :) Et pitää lopettaa ja palaillaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti