2011-09-23

Kämppä sen kun tyhjenee

Tänään yks työkaveri oli viimeistä päivää töissä ja hieman itkeä tirautteli kun jäähyväisiä heitettiin. Mietin, et niinköhän se tirauttelija olen sit minä muutaman viikon päästä... On kuitenkin tullut oltua tuolla samassa paikassa töissä jo yli kymmenen vuotta. Tai oikeastaan menin sinne eka kertaa huhtikuun 1999 lopussa työharjoitteluun 4,5 kuukaudeks. Sit seuraavana kesänä olin siellä kesätöissä, ja kesä venähti sitten lokakuun loppuun asti. Ja ei menny kun helmikuuhun 2001, kun pomo soitti et pääsisitkö tulemaan et sua tarvittas :D Ja mä sanoin et okei mä tulen ja siis 26.2. tänä vuonna mulle tuli tuo maaginen 10 vuotta täyteen samassa paikassa. Et kai se on sitten aikakin vaihtaa työpaikkaa?!

Illalla sitten tuli kirjahyllyn hakija. Nyt mulla ei oo olohuoneessa enää paljoo muuta kun sohva ja sohvapöytä... niin ja telkkari tietty! Sit pakkailin tuossa jotain laseja ja koriste-esineitä laatikoihin ja keräilin kamoja kasaan huomista Suonenjoen reissua varten. Lähden viemään yhtä tavarakuormaa sinne. Niin ja mun kissaa.... nyyyh <3 :...((( *itku tulee*

Mut nyt nukkumaan! Hyvää yötä, iyi geceler!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti