2011-10-17

Hammashoitoa ja blogeja

Tänään iltapäivällä menin hammashoitolaan. Edellisestä visiitistä oli niinkin kauan kuin (kehtaako edes myöntää??) 8 vuotta... UPS! Mutta voiko hirveästi syyttää? Siis kuka ihminen sinne nyt vapaaehtoisesti haluaa mennä?! Joka tapauksessa nyt menin, kun ajattelin, että eipähän tule sitten mitään ylläreitä kun olen Thaimaassa (vaikka sielläkin on kuulemma hammashoitoloita joka kulman takana ja hyvää hammashoitoa saa). Reikiä ei suuhygienisti ainakaan vielä löytänyt, mutta otti sitten kuitenkin varmuuden vuoksi röntgen-kuvat, jotta saadaan varmuus ettei hammasväleissä ole reikiä. Mutta hammaskiveä sitten olikin vuosien saatossa kertynyt. Sitä se hygienisti sitten semmosella ultraäänilaitteella poisteli. Vihloi välillä oikeen mukavasti :) Ja sit se raasto niillä työkaluillaan vielä manuaalisesti. Ja ei siinä vielä mitään, mun pitää mennä sinne vielä perjantaina uudestaan, kun ei se kaikkee kerinny vielä poistamaan. Huh, ehkä pitäs käyä vähän useemmin... ehkä...

Töitten jälkeen lähdin taas salille zumbaan. Pitää koittaa käydä nyt ahkerasti siellä vielä kun on mahdollisuus ja jotta tulee tälle kuulle jäsenmaksulle katetta. Eilisestä pumpista kyllä reisilihakset huutaa taas hoosiannaa niin kuin aina kun en ole vähään aikaan käynyt. No sillä se lähtee, millä se on tullutkin - eli huomenna body-tunnille rääkkäämään lihaksia vähän lisää!

Nyt iltasella taas siirtelin musaa cd-levyiltä läppärille. Varustaudun siihen, et mulla ei välttämättä Thaikuissa ole kämpillä nettiyhteyttä, eli enhän mä sitten selviä, jos mulla ei mitään musaakaan ole. Ja pakko saada noi lempparibiisit mukaan. Turkkilaiseen musaan oon ihan hulluna koukussa, saa nähä miten noi thaimaalaiset kilpasiskot/veikot pärjää mittelössä. Eipä mulla ole kyllä mitään käsitystä paikallisesta musiikista siellä, mut voisin kuvitella, et se ois jotain itämaista... :)

Ja sitten muistin, että mähän seurailin aiemmin jotain blogeja. Loggauduinkin blogilistalle ja sieltähän ne mun vanhat suosikit löyty. Ehkä joitain niistä voisin alkaa taas lueskelemaan. Ne on pääasiassa sellasii muoti- ja lifestyleblogeja. Niin ja jos joku erehtyy tätä mun blogia lukemaan, niin saapi heitellä kommenttiakin tuonne boksiin ihan mielellään :)

Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti