2011-10-26

Muutto!!

Eilen illalla kävin töitten jälkeen salilla body-tunnilla. Sen jälkeen sitten tein vielä valmisteluita tän päiväistä muuttoa varten. Tänään aamulla sitten ennen puolikymmentä eno ja sen kaveri tulivat ja kuskasivat kaksi pakettiautollista mun huonekaluja iskälle Jyväskylään ja sit ottivat vielä huonekaluja mukaan äitille Suonenjoelle vietäväksi. Itse kuskasin vielä kaksi henkilöautollista tavaraa iskälle. Tänään tuli kyllä pakattua, nosteltua, kannettua, siivottua, järjestettyä jne. Nyt oon ihan poikki!! Oon nyt sitten väliaikaismajoituksessa iskän luona Jyväskylässä.

Ja viime päivinä olin jo kuullut tietoja, et meidän työluvat viivästyy kun työministeriö Thaimaassa on veden alla ja et suurlähetystökin on pidentänyt viisumin käsittelyajan 7 päivään entisen 4 päivän sijasta. Ja nyt Thaikuissa on kaikilla virastoilla ja kouluilla 5 päivän loma 27.-31.10. tulvien takia. Et jee jee. Mut tänään Aurinkomatkoilta sit mulle soitettiin ja näillä näkymin me lähetään 13.11. lomalennolla Phuketiin eli samalla lennolla kun ekat asiakkaatkin. Onneks mun ei tarvii lähtee itse Hesaan viisumia anomaan vaan lähetän passin ja hakemuksen AM:lle ja ne hoitaa sen sitten. Ja työsopimus tulee huomenna sähköpostilla ja sekin pitää allekirjottaa. Se tulee mulla voimaan ilmeisesti nyt sitten 7.11. eli varmaan lopetan Harvialla sitten ens viikon perjantaina. Mulla jää siihen sit viikko aikaa valmistautua matkaan ja saadaan kyl netissä kirjallista materiaalia luettavaks eli retkiprujuja ja jotain. Mut kiva, kun sai jotain selvyyttä asiaan ja homma alkaa etenemään, nosti mun fiilistä heti paljon korkeemmalle tänään :)

Niin ja mun digikamera sano lopullisesti työsopimuksen irti. Eli pitää ostaa uus! Mut siks ei nyt sitten mitään kuvia tänne tänään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti