2011-11-01

The Last Zumba

Maanantaina töissä lähettelin jo asiakkailleni viestejä, että olen tämän viikon perjantaina viimeistä päivää Harvialla töissä. Monilta tulikin viestejä takaisin ja kiittelivät yhteistyöstä. Muutama kysyi, että mihinkä olen nyt suuntaamassa. Töiden jälkeen menin Kuntoriiheen ja zumbaan viimeistä kertaa. Nyt mulle saattaa tulla tässä vähän pidempi tauko kuntoiluun, mikä sinänsä harmittaa. En ole mikään innokas lenkkeilijä tai kotona kuntoilija, vaan ohjattu liikunta on mun juttu. Saan vaan ittestäni niin paljon enemmän irti ohjatusti. Täytyy siellä Phuketissa kyllä heti kartoittaa liikuntamahdollisuudet ja alkaa harrastamaan jotain. Ei sukellusta. Niin eikä muutakaan vesiurheilua. Mä totesin, että mut onkin sijoitettu oikeen just passeliin paikkaan, kun siellä ois maailman parhaimpia sukellus- ja snorklauspaikkoja ja meikäläinen on oikein vesipedon antiruumiillistuma...

Tänään en ole tehnyt mitään kovin erikoista. Töitten jälkeen kävin kaupassa ja sitten kämpille päästyäni kokkailin sienikastiketta lampaankäävistä ja leppärouskuista. Sitten järjestelin vähän kamoja säilytykseen, mm. vaatteita muovisäkeistä vaatekaappiin.

Nyt on nukkumaanmenon aika, joten ei muuta kuin good night and sweet dreams :)

Today

1 kommentti:

  1. Täällä naureskelen yksin tuolle "vesipedon antiruumiillistumalle"!!! Osuvasti sanottu!!!

    VastaaPoista