2011-11-13

Nyt hihnalle laukku, ja viimeinen kuppi naamaan....

Aamupäivä meni lähtövalmisteluissa. Suihku, vähän sapuskaa, laukut kiinni. Puolilta päivin tilasin taksin. Iskä ja naapurin mies olivat mua taksiin saattelemassa ja onnea matkaan toivottelemassa. Bussi Jyväskylästä lähti klo 12.45 ja mulla oli Lahdessa vaihto. Kävin siel linkkiasemalla vetäsemässä yhen sämpylän ja kupin teetä.

Lahden aseman baari
Lahden asemalla
Lahdesta matka jatku kohti Helsinki-Vantaan lentoasemaa, jossa olin perillä puol kuuden jälkeen. Kipasin laukkuineni pari kerrosta alemmassa Airprolle hakemaan mun työvaatteita ja pakkailin ne mun Hippo-laukkuun - hyvin mahtu! Mut toimituksesta puuttu edelleenkin ruskeet pitkälahkeiset retkihousut, jotka oli jälkkärissä. No en tiiä, miten paljon niitä tuolla Thaikuissa sit ees tarviiskaan. Ja sit mun jakun koko oli 38, vaikka tilattu oli 32... et voipi olla pikkasen iso :D Mut onni onnettomuudessa on se, et sitäkään ei tuolla Thaimaassa varmaan tarvii, et sen kerkiää sitten vaihtaa. Pääasia et suurin osa vaatteista oli tullu ja oli peräti oikeeta kokoo (mikäli en oo lihonu sitten syyskuun lopun, kun niitä sovituksia tehtiin, mikä on ihan hyvin mahdollista niillä herkkumäärillä, mitä oon viime aikoina syöpötelly.... upsis :D)


Työvaatteiden pakkailua

Siinä se nyt sitten on!!

Kamat paketissa

Ready, steady, go!

Nyt tässä venailen Päivikkiä, jolla on mun passi. Sit check innin, turvatarkastuksen ja passintarkastuksen kautta portille!

"Nyt hihnalle laukku, ja viimeinen kuppi naamaan. Kohta pilvien päältä voin muistaa tämän maan. Ei mulla oo tarkkaa suuntaa, mä menen minne sattuma johtaa...."
- Haloo Helsinki: Maailman toisella puolen -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti