2011-11-06

Viikonloppu

Lauantaina mulla oli "älä tee mitään -päivä". Löhöilin, lueskelin blogeja ja surffailin netissä. Kaupatkaan ei ollu auki pyhäinpäivän takia, niin päivä oli loistava laiskottelutarkoitukseen :D

Tänään mun entinen miesystävä kävi auttamassa mua renkaanvaihdossa. Nyt on sitten talvirenkaat alla, vaikka tosin sääennusteet on luvanneet lämpimille keleille jatkoa, joten mitään kiirettä asialla ei olis ollut. Ajattelin kuitenkin, että ihan hyvä ne talvikumit on alle saada, kun kerran olen autoa laittamassa myyntiin. Jos jollakulla on auton tarvetta, niin nyt olis siis myynnissä Mazda Familia vm. -97, ajettu n. 230 tuhatta. Laitan tuohon alle kuvia ja jos kiinnostusta löytyy niin lisätietoja saa suvi.rantama@elisanet.fi. Mut tämmönen tosi perusauto se on, ei mitään turhia hienouksia, mut hyvin pääsee paikasta A paikkaan B. Niin ja se hinta... no sanotaan että noin kaks tonnia :)

Renkaanvaihdon jälkeen ajelin Prismaan vähän ruokaostoksille ja sen jälkeen tuli kylään mun hyvä ystävä jo ala-asteajoilta, Anita. Siinä vierähtikin pari tuntia jutskaillessa, teetä hörppiessä ja herkkuja syödessä. Ups, taas tuli syötyä kahvileipiä. Täähän on menny ihan mahottomaks!

Nyt pitää ruveta nukkumaan, koska huomenna on aikainen lähtö Helsinkiin. See you! :)





Mun rakas ajopeli etsii uutta hyvää kotia :)
 
Sisältäkin ihan siisti, ehkä vähän imurointia kaipais :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti