2011-11-06

Viimeinen työpäivä

Perjantaina 4.11. oli mun viimeinen työpäivä Harvialla, missä oon ollu töissä vientiassistenttina. Mullahan tuli 26.2.2011 siellä 10v täyteen, että ehkäpä se oli sitten jo aikakin lähtee sieltä. Tai niin mun yks kollega sano perjantaina, et jo oli aikakin :D Siis ihan hyvällä tarkotti tuota. Kyllä musta ittestäkin tuntu, et jos en ois nyt lähtenyt, niin sit oisin varmaan ollu siellä hamaan eläkeikään asti. Ei kai siinä sinänsä mitään vikaa, mutta mulla on ollut jo pitkään tunne, että voisi tässä elämässä tehdä jotain muutakin. Ja sit oon aina haaveillu siitä että työskentelisin/asusin ulkomailla, mut elämäntilanne vaan ei oo ollu sopiva, et oisin voinu lähtee. Mut nyt oon vapaa kuin taivaan lintunen ja mikään ei pidättele mua. Etenkin kun sain asiat täällä kotimaan päässä järjestymään ja mutsi suostu ottamaan mun kissan hoitoonsa. Kiitti äiti <3


Aamulla töihin lähdössä


Viimeinen työpäivä alkamassa...

Viimeinen työpäivä sujui suht normaaliin tapaan töitä tehden. Kollegoille delegoin hommia ja sit mun piti tietysti briiffata heille mun kaikki asiakkaat, joita he nyt sitten tästä eteenpäin alkavat hoitaa. Mun asiakkaita menikin neljälle eri ihmiselle. Siivoilin myös mun sähköpostia ja tiedostoja. Iltapäivällä vein sit kahvipöytään tarjoilut. Istuttiin sit naisten kanssa kahvilla ja sain työkavereilta läksiäislahjaks S-ryhmän lahjakortin. Mun pitäskin ostaa uus kamera, kun se entinen meni rikki, niin mietin et jos käyttäs tuon rahan sit osamaksuna siihen. Sain myös vientiosaston naisilta ihanan kukkakimpun, joka oli jo aamulla oottamassa mun työpöydällä, kun menin töihin. Firmalta sain Lapponia Jewelryn modernin ja tyylikkään kaulakorun ja myös kukkakimpun. Kiitos kaikille muistamisesta!


Ihanat kukkakimput

Lapponia Jewelryn kaulakoru
Työpäivä venähtikin sitten aika pitkäksi, kun viime hetkellä vielä muistin kaikenlaisia juttuja, mm. että munhan pitää jättää mun tag-avain nyt sinne... ja SIM-kortti kanssa, koska mulla oli työsuhdepuhelin. Onneks mulla on ollut koko ajan omakin liittymä auki, niin otin sen nyt sitten taas käyttöön. Sit joskus puol seittemän aikaan pääsin lähtemään ja olin tietty myöhässä, kun olin sopinut työkaverini Millan kanssa, et se tulee mua kotoo hakemaan 20 vaille seitsemän, kun oltiin menossa illalla intialaiseen raflaan syömään.

Milla joutu sit jonkun aikaa venailemaan, kun kaasuttelin hirveetä vauhtia Jyväskylään ja kävin laittaa kukkakimput äkkiä vaan maljakoihin. Noin 10 minuuttia myöhästyttiin sieltä raflasta, joten ei paha. Iltaa vietettiin naisporukalla entisten työkavereitten kanssa Jyväskylän matkakeskuksen Shalimar-ravintolassa. Ruoka oli tosi hyvää. Itse söin vihanneksia ja katkarapuja currykastikkeessa, naanleipää, raitaa ja jälkkäriksi ihanaa kookoksen makuista intialaista jäätelöä - nam! Ruoka oli just sopivan tulista ja palvelu pelasi hyvin. Suosittelen kyllä ehdottomasti tätä paikkaa!

Raflan jälkeen lähdettiin suoraan kotiin. Kerkisin vielä hyvin kattomaan Paratiisia ja sen jälkeen meinasin kirjoitella blogia mut olinkin niin väsynyt, että olin nukahtanut sänkyyn läppäri ja valot päällä ja meikit naamassa :D Joskus yöllä sit heräsin ja kävin pesulla, sammutin masiinan ja jatkoin unia.

Hieman haikea fiilis tietty oli viimeisenä päivänä, mut jotenkin oli vaan ihan epätodellinen tunne ja en voinut vielä käsittää, että en enää maanantaina mene sinne. Koko ajan tuntu ihan siltä, että oisin vaan jäämässä lomalle. Enkä mä vielä oikeen käsitä sitäkään, et mulla ei oo nyt kämppääkään ja et viikon päästä lähen Thaikkuihin. Nipistäkää joku mua, ehkä mä herään kohta ja kaikki onkin niinkun aina ennenkin...


Perjantai-iltana kotosalla
 
Mun läksiäislahjat... sain kavereilta vielä pullon salmaria ja pienen suojelusenkelin... ja yks lahja vielä paketissa, kun avaan sen vasta mun synttäripäivänä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti