2011-11-06

Torstai on toivoa täynnä

Sain digiboksin kaupaks huutonetissä, joten torstai-aamuna kiikutin sen Muuramen Shellille ja laitoin menemään uudelle omistajalle. Sen jälkeen ajelin Muuramen K-marketiin ja keräsin salaattibaarista salaatin lounaaksi (salaattia, lohta, katkarapuja, kananmunan puolikas, fetajuustoa ja valkosipulisalaatinkastiketta - nam!). Normaalisti syön työpaikan Sodexo-ruokalassa, mutta siellä ei sit ollukaan mulle soveltuvaa lihatonta vaihtoehtoo taaskaan... Jo toinen kerta tällä viikolla! Mut enpä oo viittiny valittaa enää, kun enää pari työpäivää jälellä :D


Torstaina töissä
Töitten jälkeen ajoin ekaks Keljon marketeille ja tankkasin auton Prisman ABC-kylmäasemalla ja sit kävin Prismasta hakee kolme ambrosiakakkua ja kolme täytepitkoa työpaikalle tarjottavaks mun viimesen työpäivän kunniaks. Sieltä jatkoin matkaa Seitsemän hunnun tanssin salille. Kerkisin sinne just vähän ennen seittemää, kun mun entinen disco oriental -tanssiryhmä oli lopettelemassa treenejään ja ne näytti mulle mitä olivat saaneet aikaseks syksyn aikana. Uus tanssi näytti hienolta, mut siinä oli tosi paljon pääliikkeitä, jotka ei oo oikeen mun juttu. Mul on jotenki nii jäykät niskat, johtuu varmaan siitä et oon tehny näyttöpäätetyötä yli 10 vuotta... Mullon ollu tosi paljon ongelmii näitten mun niskojen kanssa. Monta kertaa menneet totaalisesti jumiin et oon joutunu olee saikulla ja syömään sirdaludia ja särkylääkettä. Ja siis kun mun niskat menee jumiin, ni en pysty pitää mun päätä pystyssä ollenkaan. Et ihan kiva :) Just tällä hetkellä on aika ok kunnossa, mut esim. viime viikonloppuna kun ajoin paljon autolla, ni alko tuntuu taas lievää jumitusta. Mä luulen et tuo uus työ on ihan hyvä mun niskoille, kun oon paljon enemmän liikkeessä enkä vaan istua jökitä näyttöpäätteen ääressä.

Mut siis se pääsyy et tonne tanssisalille menin, oli se kun mun piti mennä hakee DVD joka oli kuvattu meidän viime maaliskuisessa kevätnäytöksessä. Samalla siinä tietty sit vähän vaihdoin kuulumisia tuttujen kanssa. Kotiin päästyäni viritin DVD-soittimen toimintakuntoon ja aloin heti kattoo sitä. Osaa esityksistä en ollu ite ees nähny, kun olin ollu ihan hermona jossain takahuoneeessa/verhoissa oottamassa omaa vuoroo. Ja tietty se meidän ryhmän esitys oli hauska nähä ja katoinki sen oikeen kaks kertaa :D Mut oikeesti se meni kyl ihan hyvin!

Tähän loppuun pari muistelukuvaa tuolta näytöksestä viime keväältä.

Inka, Hannis, minä, Reetta ja Heidi

Koko meidän Disco Oriental III ryhmä (niin ja älkää kattoko mun käsiä... en oo muistanu ihan viimeistellä ;D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti